مصطفی حکمت پور شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امروز تجهیز سالن‌های وزنه برداری به ویژه در سالن‌های قهرمانی، سبب ایجاد محیط تمرینی عالی و عاملی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ورزشکاران در این رشته ورزشی است.

وی اضافه کرد: موضوع نوسازی امکانات این رشته، به وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون وزنه برداری کشور گزارش شده است که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم، این اقدام در کشور عملیاتی شود.

حکمت پور به فعالیت ۱۰۰ مربی بین المللی در ایران اشاره کرد و گفت: به همت فدراسیون وزنه برداری، در حال حاضر برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری در تمامی استان‌ها انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: امروز ورزش وزنه‌برداری ایران در جایگاه خوبی قرار دارد و کشور ایران در رده های مختلف جزو سه تیم برتر جهان به شمار می رود.

حکمت پور گفت: برنامه فدراسیون وزنه برداری در حال حاضر، حرکت به سمت تقویت رده نوجوانان، نونهالان و بخش زنان است.

وی تصریح کرد: امروز علیرغم خداحافظی تعدادی از قهرمانان رشته وزنه برداری، ورزشکاران خوبی در جمع ملی پوشان قرار دارند که امید کسب سهمیه المپیک هستند.

رئیس کمیته آموزش کنفدراسیون وزنه برداری آسیا خاطر نشان کرد: استان سمنان نیز در سال های اخیر در این رشته ورزشی پیشرفت های قابل توجهی داشته است که می‌توان افق روشنی را برای ورزشکاران این رشته پیش بینی کرد.

رئیس کمیته آموزش کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، به منظور شرکت در مسابقات استانی انتخابی تیم ملی رده نونهالان و نوجوانان در دامغان، به این شهر سفر کرده است.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.