یک مدیر مسوول از تدریس سه زبان خارجی انگلیسی، عربی و آلمانی در مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان،دکتر فرزانه شمیرانی مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم در بازدید از دانشکده علوم انسانی، مرکز آموزش زبان دانشگاه و نیز کارگاه‌های آموزشی این مرکز اظهار کرد: دانشگاه سمنان از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برخوردار است و مرکز زبان‌آموزی آن قابلیت استفاده در آموزش‌های آزاد را داراست .

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های مرکز آموزش زبان دانشگاه سمنان هم کاملا فراهم است افزود: با توجه به اینکه در استان سمنان مرکز آموزش زبان فعال نیست، وجود این مرکز در این دانشگاه موقعیت خوبی برای فراگیری زبان‌های مختلف برای علاقه‌مندان فراهم کرده است .

مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به اینکه مرکز آموزش زبان در دانشگاه‌های مختلف کشور فعال هستند گفت: خوشبختانه مرکز آموزش زبان دانشگاه سمنان درحال پیگیری اخذ مجوزهای رسمی از وزارت علوم است.

شمیرانی اظهار امیدواری کرد: وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به‌زودی مجوز مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان را صادر کند.

سرپرست مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان نیز گفت: این مرکز از مهر سال 1397 فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده و هم اکنون در این مرکز زبان‌های انگلیسی، عربی  و آلمانی در آن تدریس می‌شود .

دکتر آرام رضا صادقی با بیان اینکه منابعی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود مطابق با سرفصل‌های اتحادیه اروپاست افزود: مقدمات آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان و آموزش زبان کره‌ای نیز اخیرا از طریق مسوولان دانشگاه در دستور کار مرکز زبان آموزی دانشگاه سمنان قرار گرفته و به زودی به سرانجام خواهد رسید .

وی گفت : در حال حاضر 10 مدرس کار تدریس را در این مرکز بر عهده دارند ادامه داد: برگزاری کارگاه نگارش مقاله به زبان انگلیسی به اساتید و کلاس‌های آموزشی زبان برای دانشجویان و کارکنان از جمله فعالیت‌های این مرکز از ابتدای تاسیس تا کنون بوده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.