سید عباس دانایی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اولویت ها در تخصیص اعتبارات، افزود: 2 حوزه آب و آموزش و پرورش اولویت های شهرستان سمنان در تخصیص بودجه سال 97 بود.
وی بیان کرد: 30 درصد از مجموع کل اعتبارات شهرستان سمنان در این دو بخش تخصیص یافته است.
فرماندار سمنان تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی برای طرح‌ های عمرانی اولویت اصلی و در دستور کار مدیران این شهرستان قرار گرفته و آن ها نیز باید در جذب 100 در صدی اعتبارات تخصیص یافته اهتمام ورزند.

** تخصیص بیش از 64 میلیارد ریال اعتبار به طرح های آب
دانایی ادامه داد: 64 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به طرح های بخش آب شهرستان سمنان تخصیص یافت.
وی با اشاره به عمده ترین اعتبارات تخصیصی طرح های آب سمنان، اظهارداشت: 29 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب 2 هزار متر مکعبی این شهرستان اختصاص یافت.
فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار به طرح حفر و تجهیز چاه و انتقال آب 6 میلیارد ریال و همسان سازی و تامین آب آشامیدنی شهر سمنان به ترتیب 500 میلیون ریال و 14 میلیارد ریال است.

** 34 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های نظام آموزشی
دانایی با اشاره به 34 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به طرح های آموزش و پرورش، اضافه کرد: احداث استخر شنای دانش آموزی با پنج میلیارد و 270 میلیون ریال و احداث هنرستان فنی و حرفه ای با هشت میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.
وی با بیان اینکه 18 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار به مدرسه 18 کلاسه مسکن مهر تخصیص یافت، تصریح کرد: احداث مدرسه پنج تن آل عبا(ع) با 2 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح های آموزش و پرورش شهرستان سمنان است.
فرماندار سمنان به ضرورت همکاری و هم افزایی مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: هماهنگی مدیران این شهرستان با سازمان برنامه و بودجه برای تسهیل در جذب اعتبارات ضروری است.
به گزارش ایرنا، بر اساس نتیجه سرشماری سال 1395 شهرستان سمنان دارای 196 هزار و 521 نفر در 52 هزار و 11 خانوار است که 185 هزار و 129 نفر جمعیت شهری و 11 هزار و 392 نفر جمعیت روستایی را شامل می‌شود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.