سید حسن میرعماد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون قیمت مرغ در بازار سمنان به کمتر از 110 هزار ریال کاهش یافته که این امر به افزایش تقاضا برای خرید منجر شده است.
وی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته بیش از 35 هزار تن مرغ در بازار هشت شهرستان سمنان توزیع شد که رویه افزایش توزیع براساس ظرفیت بازار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: اکنون بیش از 120 تن گوشت مرغ منجمد، 25 تن گوشت گوساله و 30 تن گوشت قرمز در انبار ذخیره سازی کالاهای راهبردی استان وجود دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: احتمال کاهش قیمت تخم مرغ در بازار استان وجود دارد و در حال حاضر این قلم غذایی کیلویی 63 هزار ریال در بازار استان به فروش می رسد.
میرعماد با بیان اینکه بعضی از سودجویان با ارایه گزارش اشتباه درصدد هیجانی کردن بازار استان هستند، گفت: اکنون بیش از سه هزار تن شکر و 10 هزار تن برنج در بازار استان ذخیره شده است.
وی تصریح کرد: بازار خرید و فروش اقلام غذایی به صورت مستمر در استان سمنان رصد می شد و هرگونه تخلف در کم فروشی و یا احتکار کالا پیگرد قانونی دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اصناف سمنان در نحوه توزیع اقلام غذایی با جهاد کشاورزی همکاری خوبی دارند و با برنامه ریزی اصولی اکنون تمام مواد غذایی در بازار سمنان موجود است.
به گزارش ایرنا، 511 واحد پرورش انواع طیور در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 42 مزرعه مرغ تخم گذار، 12 واحد پرورش شتر مرغ، 6 واحد پرورش بوقلمون با ظرفیت تولید 20 هزار قطعه و بقیه واحدهای پرورش مرغ گوشتی است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.