سید حسن میرعماد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون مرغ گرم با قیمت تصویب شده هر کیلوگرم 115 هزار ریال به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار استان سمنان عرضه می شود و این روند توزیع با قیمت تصویب شده ادامه دارد.
وی ادامه داد: گوشت مرغ گرم با قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار در مراکز فروش و عرضه گوشت مرغ در سراسر استان سمنان توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطر نشان کرد: گوشت مرغ منجمد نیز روزانه توزیع می شود اما میزان توزیع متغیر است.
وی بیان کرد: 100 تُن مرغ منجمد، 21 تُن گوشت گوساله قرمز منجمد وارداتی ، 27 تُن گوشت گرم قرمز گوسفندی در فروردین ‌ماه امسال از سوی پشتیبانی امور دام استان توزیع ‌شده است.
وی اضافه کرد: تخم مرغ نیز با قیمت تصویب شده هر یک کیلوگرم 66 هزار و 100 ریال در استان سمنان به منظور حفظ آرامش بازار توزیع می‌ شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 28 هزار تُن گندم به عنوان محصول راهبردی در استان ذخیره ‌سازی شده و هیچ گونه نگرانی بابت کمبود ذخایر راهبردی استان وجود ندارد.
میرعماد اظهار داشت: هشت هزار تُن برنج و همچنین 2 هزار و 190 تُن شکر سفید به عنوان محصولات راهبردی و مورد نیاز مردم در انبارهای استان ذخیره‌ شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به توزیع برخی محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان گفت: 600 تن جو، 2 هزار تن ذرت، 6 هزار 200 تن کنجاله سویا نیز در بین بهره‌برداران توزیع ‌شده است.
به گزارش ایرنا، 511 واحد پرورش انواع طیور در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 42 مزرعه مرغ تخم گذار، 12 واحد پرورش شتر مرغ، 6 واحد پرورش بوقلمون با ظرفیت تولید 20 هزار قطعه و بقیه واحدهای پرورش مرغ گوشتی است.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.