حسن شکراللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات اجرایی احداث پایگاه جاده‌ای امداد و نجات در جنوب شهرستان دامغان آغاز شد، این پایگاه در زمینی به مساحت یک هزار و با زیربنای 240 مترمربع شامل توقفگاه، اتاق اسکان اضطراری، اتاق درمانگاه و اتاق اداری ساخته می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار دیگر برای تکمیل نهایی این مجموعه نیاز است.
وی احداث پایگاه های امداد جاده ای را از اولویت این جمعیت برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از جاده های حادثه خیز استان سمنان محور دامغان به جندق است که با احداث این پایگاه برخی از مشکلات امدادی در آن مرتفع می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: یکی از برنامه های محوری جمعیت هلال احمر در سمنان ایجاد و توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم در هنگام بروز حوادث است.
شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی می توانند با شماره 112 مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.