عبدالله اکبری راد عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: واحدهای تولیدی بزرگ شناسنامه و هویت بخش صنعت در هر کشوری است که باید با شناسایی مشکلات اقتصادی آنان برای رونق تولید در این واحدها اقدام کرد.
وی خاطر نشان کرد: فشارهای اقتصادی خارجی و تحریم ها بخش صنعت را درگیر کرده، اما تاثیرگذاری آن بر روی واحدهای صنعتی بزرگ بیشتر است.
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: در این شرایط سخت تحریم، دولت موانع تولید و رویکردهای منفی که باعث تعطیلی بنگاه های اقتصادی می شود را رفع کند.
اکبری راد اضافه کرد: آرایش جنگ اقتصادی و درک مشکلات واحدهای صنعتی باید در دستور کار مسئولان باشد و در صورت رفع نشدن مشکلاتِ بنگاه های اقتصادی افزایش بیکاری در استان دور از انتظار نیست.
وی تصریح کرد: واکنش سریع نسبت به اقدامات و فشارهای خارجی در دستور کار قرار گیرد و با بی تفاوتی نسبت به تحریم ها نباید مشکلات بخش صنعت افزایش یابد.
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: رونق تولید با حمایت حداکثری از واحدهای صنعتی میسر است و با این راهبرد می توان گره از کار مشکلات این واحدها باز کرد.
به گزارش ایرنا، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.