به گزارش ایرنا، هادی مبارکی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: در سال 97 حدود 69 میلیون و 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی به صنایع شهرستان سمنان تحویل شد که این میزان رشد 14.6 درصدی مصرف را نسبت به سال 96 نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه گاز پاک ترین انرژی فسیلی در دسترس است، بیان کرد: بیشترین مصرف گاز شهرستان سمنان در سال 97 با 358 میلیون متر مکعب در بخش نیروگاهی بود و این مساله نقش شرکت گاز را در تامین سوخت لازم برای تولید برق سراسری و تاثیر آن در صیانت از محیط زیست بیش از پیش نشان می دهد.
مبارکی، به پذیرش 36 اشتراک صنعتی و کشاورزی جدید سال 97 در شهرستان سمنان اشاره و تصریح کرد: تعداد مشترکان بخش صنعت و کشاورزی شهرستان سمنان 722 اشتراک است.
وی ادامه داد: با اجرای بالغ بر 19 هزار متر شبکه جدید و نصب بیش از 220 انشعاب در سال 97 در سمنان زیرساخت انرژی گاز این شهرستان توسعه یافت و از سویی، مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان سرلوحه اهداف راهبرد‌ این شرکت است.
رئیس اداره گاز شهرستان سمنان یادآور شد: در سال 97 بیش از سه هزار و 800 عدد از کنتورهای مشترکان را برای کالیبراسیون و ارتقاء کیفیت خدمات تعویض نموده است.
به گزارش ایرنا، 100 درصد خانوارهای شهری و حدود 87 درصد از خانوارهای ساکن روستاهای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.