علیرضا حسین پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی دهیاران و بخشداران در بسیار از روستاهای این شهرستان، سهمیه ای در نظر گرفته و توزیع شده است.
حسین پور با بیان این که تا پایان فروردین ماه امسال برای کل شهرستان 217 تن شکر فراهم شده ، تصریح کرد : در این طرح شکر به قیمت هر کیلو 34 هزار و 500 ریال توزیع شده است.
وی از خرید 102 تن شکر خبرداد و اظهار داشت : مقدار شکر خریداری شده باید توسط اداره صمت ، جهاد کشاورزی و تعانی روستایی تقسیم شود.
رییس اداره تعاون روستایی شاهرود با بیان این که برای اجرای این طرح یک تن و نیم خرما هم خریداری شده ، ادامه داد : خرما هم در بسیاری از روستاها عرضه شده اما به علت قیمت بالای آن مورد استقبال قرار نگرفت.
حسین پور قیمت فروش هر کیلو خرما را 31 هزار و 500 ریال اعلام کرد و افزود: قیمت فروش خرما در روستا ها با 10 درصد کمتر از قیمت روز بازار عرضه شده که از این بابت فروش خوبی انجام نشد.
وی با اشاره به این که در سال های گذشته برنج هم در این طرح حمایتی بوده، ادامه داد: برنج هم در سبد طرح ضیافت امسال است اما تاکنون از طریق استان مکان تحویل اعلام نشده است.
حسین پور با بیان این که در سال های گذشته برنج های توزیع شده از نوع خارجی بود ، تصریح کرد: مرغ ، گوشت و روغن در سبد کالایی این طرح نیست.
شهرستان شاهرود 240 هزار نفر جمعیت دارد که در چهار نقطه شهری و 50 روستا سکونت دارند.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.