سید حسن میرعماد روز دوشنبه در حاشیه آیین ارسال این بسته های خیرخواهانه از سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از بارش شدید باران و سیل در برخی از نقاط کشور در اواخر سال 97 و فروردین 98، کارکنان جهاد کشاورزی سمنان در اقدامی خداپسندانه کمک هایی برای هموطنان در قالب های مختلف ارسال کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: ارزش ریالی بسته های لوازم خانگی به استان لرستان بیش از 3.5 میلیارد ریال است و در آینده نزدیک 15 بسته دیگر هم به این مناطق ارسال می شود.
میرعماد اضافه کرد: هر بسته لوازم خانگی شامل 13 قلم مانند یخچال فریزر، اجاق گاز، 2 تخته فرش 12 متری، سرویس چینی، جاروبرقی، قابلمه، پنکه، کتری برقی ، اتوبخار، تلویزون و پشتی است.
وی گفت: در روز های گذشته بیش از چهار تن برنج و آبلیمو از استان سمنان به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: در سیل استان گلستان ارسال فرآورده های دامی و آرد از سمنان با هماهنگی و تلاش کارکنان جهاد کشاورزی انجام شد و این سازمان در استان خوزستان هم 2 سیل بند احداث کرد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران که در اواخر سال 97 و فروردین 98 در کشور آغاز شد سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان، خوزستان و مازندران بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.
در این آیین حجت الاسلام المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، تعدادی از مدیران کل و مسوولان استان به همراه جمعی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی سمنان حضور داشتند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.