آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحریم های استکبار جهانی با تلاش مسئولان و پشتیبانی مردم بی اثر می شود و باید در این شرایط سخت اقتصادی آحاد جامعه همدل باشند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران هیچ گاه تمام نمی شود چرا که آمریکا با اتخاذ رویکردهای خصمانه درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: ملت ایران با عزم راسخ، حمایت همه جانبه از این نظام مقدس و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حفظ آرمان و ارزش های امام راحل تلاش می کنند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: استکبار جهانی با فشارهای اقتصادی بخش تولید و صنعت کشور را نشانه گرفته که مسئولان باید هوشیار باشند و توطئه های کینه توزانه آمریکا را خنثی کنند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: ملت ایران با انسجام ملی به زودی از این توطئه ها و کارشکنی های استکبار جهانی سرافرازانه بیرون می آیند و دشمنی های آمریکا در آینده نزدیک به خودش برمی گردد.
وی افزود: حمایت ویژه و همه جانبه از بخش تولید و صنعت با وجود فشارهای اقتصادی تحریم ها را بی اثر می کند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت در سال 98 تلاش کند که حتی یک کارگر و شاغل به دلیل مشکلات واحدهای صنعتی بیکار نشود و با تلاش مسئولان برای رونق تولید در استان تلاش شود.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان 2 هزار و 20 واحد صنعتی فعال است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.