با برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران و نخبگان جامعه کار و تولید در گرامیداشت هفته کار و کارگر از زحمات و خدمات فعالان این حوزه در اردبیل قدردانی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولان و جامعه کارگری استان اردبیل در مجتمع فدک این شهر برگزار شد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 109 هزار نفر کارگر در جبهه تلاش و مجاهدت از استقلال اقتصادی و رونق تولید حمایت و صیانت می‌کنند.

قاسم رحیمی خاطرنشان کرد: به نسبت سال گذشته 8 هزار نفر به نیروی کار و کارگری استان اردبیل افزوده شده و ما در گرامیداشت این هفته شاهد تجلیل و تکریم از زحمات تلاشگرانی هستیم که در جبهه اقتصادی به رغم تحریم دشمنان مجاهدتی ماندگار دارند.

وی از تدارک 100 برنامه در گرامیداشت این هفته خبر داد و گفت: در نخستین روز هفته کار و کارگر و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور چندین پروژه حوزه کارگری افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل ما با کمترین تنش کارگری و همچنین تعطیلی واحدهای تولیدی روبرو هستیم، تصریح کرد: در سال رونق تولید تمام کارفرمایان و صاحبان واحدهای تولیدی اهتمام جدی دارند تا در کنار حفظ نیروی کار موجود حتی به افزایش اشتغال و برنامه‌ریزی در راستای تولید مضاعف همت کنند.

همچنین با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمین چمن مصنوعی روباز مینی فوتبال کارگران اردبیل افتتاح شد که به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برای تجهیز این مجموعه بیش از یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

در مراسم افتتاح این زمین چمن مصنوعی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: ما در کمتر از 6 ماه موفق به احداث این مجموعه شدیم تا کارگران از این امکانات ورزشی استفاده کنند.

در کنار افتتاح این پروژه نمایشگاهی از جامعه کارگری و تولیدات استان در بخش‌های مختلف و همچنین تهیه غذاهای محلی و سنتی برپا شده که از چهره‌های موفق این حوزه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
در جشنواره تجلیل از کارگران و نخبگان جامعه کار و تولید استان از 15 چهره موفق اعم از کارگران بخش‌های صنعتی، خدماتی، کشاورزی، کارگران نمونه حوزه ورزش، صنعت ساختمان، حوزه قرآن تعدادی از کارفرمایان موفق و همچنین مربیان آشپزی و طراحی و دوخت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.