به گزارش ایرنا، حسن کاتبی روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه معلم ضمن تقدیر و سپاس از زحمات معلمان، گفت: محتوای آموزشی معلم، همواره تفکر و اندیشه دانش آموز را تعالی بخشیده و رشد می دهد.
مدیر آموزش و پرورش دامغان ادامه داد: استاد مطهری از انسان های فرهیخته و وارسته بود که زندگی او همواره همراه با علم و عمل پیش می رفت.
کاتبی تصریح کرد: آثار ارزشمند استاد مطهری، امروز مورد استفاده اندیشمندان و فرهیختگان جهان است که با توجه به این موضوع، همه معلمان و نیروهای فرهنگی باید از آثار این شهید والامقام بهره لازم را کسب کنند.
وی اضافه کرد: استفاده از آثار شهید مطهری، گنج بزرگ علم و اندیشه است که استفاده از این گنج با ارزش، سبب تولید ثروت معنوی و مادی می شود.
کاتبی به ارزش و مقام معلم اشاره کرد و گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای تشکر از این قشر زحمتکش برای یک سال تلاش و مجاهدت در امر آموزش و پرورش است.
مدیر آموزش و پروش دامغان تصریح کرد: دانش آموزان در برابر زحمات معلم، وظیفه دارند تا با کسب علم و دانش زمینه ساز کسب قدرت و ثرورت کشور باشند.
به گزارش ایرنا، آیین نواختن زنگ سپاس معلم با حضور ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دامغانی برگزار شد.
شهرستان دامغان دارای 14 هزار و 200 دانش آموز و یک هزار و 180 فرهنگی بیش از 100 آموزشگاه دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.