سردار روح الامین قاسمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محموله مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس این استان با پلیس کرمان کشف شد.
وی با اشاره به برنامه ریزی منسجم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، بیان کرد: اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر از شرق به مرکز کشور به دست آمد که سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله در ظاهر حمل لاستیک های کهنه و فرسوده در یک دستگاه کامیون را داشتند.
قاسمی با بیان اینکه هماهنگی لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان برای دستگیری قاچاقچیان و کشف این محموله انجام شد، تصریح کرد: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی لحظه به لحظه از سوی عملیات ویژه استان سمنان، ماموران انتظامی با حضور به موقع، خودروی مورد نظر را در حوالی استان کرمان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: ماموران با توقف کامیون به بازرسی چند ساعته از خودرو پرداختند که سرانجام محموله 154 کیلو و 800 گرمی تریاک کشف شد.
وی یادآور شد: سوداگران مرگ محموله را در سیستان و بلوچستان به مقصد تهران بارگیری کرده بودند.

** کشف محموله 1.2 میلیارد ریالی قاچاق از جعبه بغل اتوبوس
فرمانده انتظامی استان سمنان هم چنین با اشاره به کشف 31 دستگاه تبلت و تلفن همراه قاچاق گفت: این محموله قاچاق در محور بین المللی تهران به مشهد کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی استان سمنان با هدف مقابله با قاچاق و برخورد قاطع با هرگونه فعالیت غیرقانونی، طرح ایست و کنترل محور مواصلاتی یاد شده را به صورت مستمر و همیشگی اجرا می کنند.
وی با اشاره به نحوه عملیات کشف محموله قاچاق گوشی همراه و تبلت، اضافه کرد: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
به گفته قاسمی در بررسی های ماموران از این دستگاه اتوبوس، 31 دستگاه تبلت و تلفن همراه قاچاق از جعبه بغل وسیله نقلیه مذکور کشف شد.
وی یادآور شد: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان امر، یک میلیارد و 200 میلیون ریال است و فرد متخلف به مرجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر تقویت و تشدید این گونه طرح های مقابله ای و پیشگیرانه پلیس برای ارتقاء امنیت اقتصادی گفت: همراهی مردم در تحقق و هموار کردن این مسیر لازم و ضروری است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.