به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، با بیان اینکه آمریکا می خواهد صادرات نفت ایران را به صفر برساند، تصریح کرد: با این حال به فرموده مقام معظم رهبری هرچقدر که بخواهیم می توانیم نفت صادر کنیم.
وی با اشاره به گردن زدن 37 تن در عربستان به اتهام تروریسم ابراز داشت: امروز همه می دانند که عربستان و حامیانش مهد پرورش و صادر کننده تروریست هستند و افرادی را گردن زدند که خواسته آن ها منطقی بود.
خطیب جمعه شاهرود از سکوت غربی ها نسبت به این اقدام انتقاد کرد و گفت: مسلمانان باید وارد عمل شده و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.
امینی به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رونق تولید یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که در صورت تحقق ، استکبار جهانی توانایی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه نباید تکریم کارگر را به یک روز خاص خلاصه کرد، اظهار داشت: هر کار مقدسی که گره‌ای از مشکلات باز کند ارزشمند است و کارفرمایان و کارگران با رونق تولید می توانند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند.
وی حقوق زیاد و کار کم را نیز منکر دانست و افزود: باید این فرهنگ را تغییر داد چون راحت‌طلبی و حقوق نجومی گلایه عمومی را در پی دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.