به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه در مصلی امام علی (ع) افزود: آمریکائی ها ممکن است به زعم خود برای خوشایند رژیم صهیونیستی و اهداف انتخاباتی نتانیاهو یا ایجاد جنگ روانی در داخل کشور و جدایی بین ملت و سپاه برنامه ریزی کنند اما باید بدانند که ملت ایران، نیروهای سپاه را فرزندان خود می داند و با هر تفکر، سلیقه و گرایشی حامی این نهاد انقلابی هستند.
وی افزود: این اقدام برای اولین بار است که نیروهای مسلح، دفاعی و امنیتی رسمی یک کشور را تروریسم قلمداد کنند؛ از این رو اعتباری در مجامع بین المللی ندارد.
امام جمعه ساوه اظهار داشت: تجاوز به عراق و افغانستان و اشغال این کشورها به بهانه مقابله با القاعده، تجاوز به یمن، بحرین، سوریه و کمک به صدام خون آشام و انجام جنایت های فجیع حاصل کار دولت تروریستی آمریکاست؛ لذا آمریکا محور و حامی اصلی تروریسم در جهان است.
وی تاکید کرد: سپاه مقتدر اسلام ضد تروریسم و عامل ایجاد صلح و امنیت نه تنها در ایران یا خاورمیانه بلکه در کل دنیا است و همانطور که وزیر امور خارجه کشور اعلام کرده، اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم شجاع سوریه و عراق با داعش نمی جنگید، این گروه تروریستی 2 پایتخت عربی را در اختیار داشت.
حجت الاسلام حسینی گفت: این اقدام آمریکا ملت و ارکان حاکمیت از جمله مجلس، دولت و همه گروه های سیاسی را متحد و یکصدا کرد و اکنون می توان گفت که ایران دارای 80 میلیون سپاهی است.
امام جمعه ساوه در ادامه به 29 فروردین (روز ارتش) اشاره کرد و گفت: خصلت مشترک همه ارتش های دنیا دفاع از تمامیت ارضی و نظام سیاسی کشور است اما ارتش جمهوری اسلامی چند ویژگی بارز مانند مکتبی بودن و مردمی بودن دارد.
وی گفت: امتیاز ارتش ما آن است که تحت امر جانشین حضرت ولی عصر (عج) است و مزدور بیگانگان نیست بلکه پاسدار استقلال و امنیت کشور است.
حجت الاسلام حسینی به ادامه بحران سیل اشاره کرد و گفت: این سیل مصائب و خسارت های فراوانی را مانند بی خانمان شدن تعداد زیادی از هموطنان و تخریب زیرساخت ها، مزارع و منازل داشت ولی برکات زیادی هم ایجاد کرد.
وی افزود: سیل و بلایای طبیعی ما را متوجه اشتباهات و سهل انگاری ها در ساخت و سازها و تعدی به منابع طبیعی می کند و باید درس عبرت گرفت.
نمازگزاران ساوجی در پایان با برگزاری راهپیمایی از محدوده مصلی تا فرمانداری حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
مردم ساوه در کنار مسئولان، نیروهای مسلح و فرماندهان، روحانیون با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه»، «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای» اقدام اخیر آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی را محکوم کردند.
نکته جالب راهپیمایی امروز، پوشیدن لباس سبز سپاه توسط برخی از مسئولان و مردم ساوه بود.
6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.