به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: سه دستگاه خودرو اتوبوس، نیسان و خاور در ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان سرخه متوقف و با بررسی از این خودروها کالاهای قاچاق کشف شد.
وی بیان کرد: 2 هزار و 500 کیلوگرم مکمل دامی، یک هزار و 440 بسته صابون، 158 عدد ادکلن و 26 عدد عصاره ادکلن که خارج از شبکه توزیع حمل می‌شد، توسط ماموران انتظامی شهرستان سرخه در قالب ایستگاه ایست و بازرسی کشف شد.
قاسمی با اشاره به تحویل متهمان حمل کالای قاچاق در این پرونده ها به مراجع قضایی، تاکید کرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا از مهمترین ماموریت های پلیس برای تحقق شعار رونق تولید است.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان یادآور شد: آسان ترین راه همراهی مردم در برخورد به موقع با این گونه رفتارهای خلاف قانون سودجویان اعلام اخبار و اطلاعات خود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 است.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.