به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: این تعداد واحد صنعتی و تولیدی 70 هزار و 469 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
وی ادامه داد: از 515 واحد دریافت کننده تسهیلات، 109 واحد مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت و 406 واحد مربوط به بخش کشاورزی بوده است.
به گفته وی، سال گذشته یک هزار و 27 پرونده برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد متقاضی تسهیلات، 749 طرح مربوط به بخش کشاورزی و 278 طرح مربوط به بخش صنعت است.
اسودی اضافه کرد: 304 پرونده متقاضی دریافت تسهیلات از سال گذشته در بانک های عامل در دست بررسی است که از این تعداد طرح، 183 طرح مربوط به کشاورزی و 121 طرح مربوط به صنعت است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سال گذشته 64.1 درصد از سهم 11 هزار میلیارد ریالی پرداختی استان سمنان در بخش تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت شد.
به گزارش ایرنا، در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حشمت الله عسگری معاون استانداری و برخی مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند و برای رفع موانع تولید بحث و تبادل نظر کردند.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.