به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: یک دستگاه لودر، 6 دستگاه کامیون و یک دستگاه بولدوزر به ‌منظور ترمیم، نوسازی و بازسازی و کمک به سیل زدگان کشور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران این استان به این مناطق ارسال شد.
وی بیان کرد: حدود 250 میلیون ریال مصالح ساختمانی به نقاط سیل‌زده کشور توسط اصناف ارسال شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: 65 هزار قرص نان، هفت هزار بسته پوشک و لوازم بهداشتی، 2 هزار و 600 بسته پودر دستی و 500 جفت دستکش صنعتی توسط صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف استان سمنان جمع‌آوری و به نقاط سیل ‌زده کشور ارسال شده است.
وی تصریح کرد: حدود 6 تن روغن نباتی، 2 تن قند و شکر، 30 کارتن مایع دستشویی و 125 کیسه آرد به مردم سیل زده کشور توسط صنایع این استان کمک شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به 344 میلیون ریال کمک نقدی به مناطق سیل‌زده کشور، خاطرنشان کرد: صنایع، معادن و اصناف این استان حدود 800 میلیون ریال برنج و کالاهای اساسی، 150 میلیون پوشاک، لباس و کفش، 400 میلیون ریال مایع ظرفشویی و بهداشتی و 150 میلیون ریال آب معدنی و سایر نوشیدنی‌ها به استان ‌های سیل‌زده و آسیب‌دیده کشور کمک رسانی کردند.
به گزارش ایرنا، تعداد کل واحدهای صنفی استان سمنان با احتساب مشاغل خانگی بیش از 48 هزار واحد است؛ حدود 2 هزار و 20 واحد صنعتی و تولیدی در استان سمنان وجود دارد.
کمک های مردمی استان سمنان به مناطق سیل زده تا سی و یک فروردین 98 به بیش از 17 میلیارد و 700 میلیون ریال رسید.
تمام امکانات سپاه استان سمنان از نیروهای بسیجی و پاسدار تا ماشین آلات مهندسی و مکانیکی در اختیار مناطق سیل زده لرستان، گلستان و مازندران است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.