قادر ولی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ 460 میلیون ریال کمک نقدی و 720 میلیون ریال نیز کمک های غیر نقدی بوده و یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی نیز توسط مراکز بانوان این شهرستان جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه به دنبال وقوع سیل و نیاز به جمع آوری کمک های مردمی پایگاهای دریافت این کمک ها در سطح مساجد و هیات های این شهرستان راه اندازی شد، اضافه کرد: مردم خیر خوی با حضور در نهادهای مختلف به صورت چشمگیر در این امر خداپسندانه به یاری همنوعان خود شتافتند و در حال حاضر نیز این پایگاه ها جهت جمع آوری کمک های مردمی دایر است.
وی بیان کرد: کمک های غیرنقدی شامل بسته های نان و آب معدنی، کنسرو، پوشاک و کفش، شیر خشک، بیسکویت، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، برنج، روغن، نوار بهداشتی و پوشک بچه، پتو و برخی اقلام ضروری است.
وی با اعلام شماره حساب بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اطلاع رسانی و مشارکت‌های مردمی شهروندان گرامی اظهار داشت: شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880236983 نزد بانک ملی ایران و همچنین کد #0444*8877* آماده اخذ کمک‌های نقدی همشهریان گرامی می باشد و همچنین عزیزانی که در این راستا سوال و پرسشی داشته باشند می توانند از طریق شماره تماس 3635400-044 (واحد مشارکت‌های مردمی) پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.