مهدی نوروزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوروز امسال 120 نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های شهرستان سمنان مجروح شدند.
وی با بیان اینکه در تعطیلی های نوروزی امسال 150 حادثه جرحی به دلیل سوانح رانندگی در شهرستان شاهرود ثبت شد، گفت: این رقم برای شهرستان دامغان 72 مورد بود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: نوروز 98 در گرمسار 29 نفر به دلیل سوانح رانندگی مجروح شدند که با برنامه ریزی های اصولی، فرهنگ سازی و آموزش می توان این آمار را کاهش داد.
نوروزی اضافه کرد: در نوروز امسال یک نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های شهرستان سمنان جان باخت که این رقم برای نوروز سال گذشته هشت جان باخته بود.
وی با بیان اینکه هشت نفر در نوروز 98 در جاده های شاهرود جان باختند، گفت: این رقم در این شهرستان برای تعطیلی های نوروزی سال گذشته 13 فوتی بود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان افزود: در نوروز امسال در جاده های شهرستان های دامغان و گرمسار به ترتیب پنج و سه نفر به دلیل سوانح رانندگی جان باختند.
به گزارش ایرنا، آمار سوانح جاده ای منجر به فوت ناشی از تصادف ها در نوروز 98 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان سمنان 54 درصد کاهش یافت.
طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 اجرا شد.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.