خلیل دلپاک روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور اما تمام کاروان های اعزامی از استان سمنان به عتبات عالیات به سلامت در نوروز 98 سفر کردند.
وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال برای اعزام بیش از یک هزار و 800 نفر از استان سمنان به عتبات عالیات برنامه ریزی شده بود که این رقم به دلایل مختلف محقق نشد.
مدیرحج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام زمینی و هوایی به عتبات عالیات به ازای یک فرد به طور متوسط به ترتیب 20 و 35 میلیون ریال هزینه دارد، گفت: نوروز امسال از استان سمنان 24 کاروان به صورت زمینی و 6 کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شد.
دلپاک اضافه کرد: حذف 50 دلاری هزینه روادید در سفرهای زائران ایرانی و عراقی به کشورهای یکدیگر با توجه به قیمت قابل توجه دلار در بازار ایران برای زائران ایرانی بسیار به صرفه است.
مدیرحج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه زائران استان در سفر زمینی از مرز مهران وارد خاک عراق شدند، گفت: زائرانی که در نوروز امسال به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند از مبدا فرودگاه امام خمینی(ره) به سمت کشور عراق پرواز کردند.
به گزارش ایرنا، 21 دفتر حج و زیارت در استان بیش از 702 هزار نفری سمنان فعالیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.