سرهنگ موسی بزرگی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح ملی نوروزی سبب همکاری و همراهی موثر دیگر دستگاه‌ های عضو شورای ترافیک استان و شهرستان ها شد.
وی بیان کرد: حوادث رانندگی منجر به فوت در معابر درون شهری در طرح نوروزی سال 97، سه تن بوده است که امسال این تعداد به 2 فوتی رسید.
بزرگی حوادث و سوانح رانندگی را از مشکلات کشور برشمرد و تصریح کرد: خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادف های رانندگی به خانواده و جامعه آسیب های فراوانی وارد می کند.
وی با تاکید بر اینکه کاهش حوادث رانندگی محدود به فعالیت ها و ماموریت های یک سازمان نیست، یادآور شد: در تحقق این امر هم چون دیگر مشکلات اجتماعی، مردم و بسیاری از دستگاه‌ ها سهم و نقش دارند و همه آن ها باید مسئولیت های خود را به خوبی اجرا کنند.
بزرگی خاطر نشان کرد: کاهش سوانح فوتی در معابر درون شهری استان سمنان نشان دهنده موثر بودن اقدام های پلیس راهور است.
وی با اشاره به ایمن‌ سازی گذرگاه‌ها، اضافه کرد: نصب پل های عابر پیاده، نرده گذاری زیر این پل ها برای استفاده شهروندان از آن ها و ارتقاء ضریب ایمنی و سلامت مردم، آشکارسازی نقاط حادثه خیز و تقاطع ها، از جمله اقدام های موثر پلیس راهور در کاهش حوادث فوتی است.
رئیس پلیس راهور استان سمنان یادآور شد: در بخش کاهش تصادف های رانندگی درون شهری در این استان اقدام های خوبی انجام شد و فرهنگ سازی اصولی برای کاهش تصادف عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت صورت‌ گرفت.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
به گزارش ایرنا، از فروردین تا بهمن سال 97، براثر سوانح رانندگی درون شهری در این استان 34 نفر جان باختند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.