ابوالفضل نظری شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش کوه در نزدیکی روستای دشت بو در دهستان تویه دروار، موجب بسته شدن این محور در شهرستان دامغان شد که در حال حاضر، تردد در این محور با تلاش نیروهای راهداری بدون مشکل برقرار شده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دامغان اضافه کرد: ریزش کوه در این منطقه، ساعت 12 روز جمعه 16 فروردین به راهداری اعلام شد که از ساعت 14 همان روز، نیروهای راهداری در این محور حاضر شدند.
نظری گفت: با توجه به حجم بالای ریزش، بیش از 50 نوبت بارگیری کامیون توسط راهداران انجام و این محور از ساعت 12 امروز در یک محور و از ساعت 17 به صورت کامل بازگشایی شد.
وی خاطر نشان کرد: اقدامات راهداری، پاکسازی کامل محورو انجام فعالیت های لازم به منظور ایمن سازی توسط نیروهای راهداری در روزهای آینده اجرایی می شود.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: 10 نفر از عوامل راهداری، کارشناسان راهداری و تجهیزاتی شامل بیل مکانیکی، لودر و کامیون در این بازگشایی به کار گرفته شد.
به گزارش ایرنا، دهستان تویه دروار در 60 کیلومتری غرب شهر دامغان و در بخش امیرآباد قرار دارد، شهرستان دامغان دارای 965 کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی است که 88 درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است.
این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.