داریوش طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا چهاردهم فرودین 98 حدود 14 هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان گرمسار مانند اقامتگاه بوم گردی، مهمانسرا، مدرسه و هتل اقامت داشتند که این میزان اقامت در این شهرستان چشمگیر و نشان از عملکرد مطلوب در جذب گردشگران است.
وی ادامه داد: شهرستان گرمسار در زمینه جذب گردشگر امسال موفق بوده و این شهرستان از معبر به مقصدی برای گردشگران تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: بر اساس بررسی های میدانی بیشترین گردشگران اقامت یافته در شهرستان گرمسار از استان تهران بودند که این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری و اقامت به مدت 2 تا سه شب برگزیدند.
طاهری خاطر نشان کرد: غار نمکی در شهرستان گرمسار که نوعی گردشگری سلامت محسوب می شود با استقبال قابل توجه هموطنان همراه بود.
فرماندار گرمسار گفت: بارندگی در روزهای گذشته در افزایش حضور گردشگران و اقامت آنان در این شهرستان بی تاثیر نبود.
به گزارش ایرنا، 22 مدرسه با 220 کلاس، 15 نمازخانه و پنج سالن ورزشی به صورت تخمینی هر شب حدود یک هزار نفر، مجتمع گردشگری حاجی آباد با ظرفیت 30 نفر، 2 هتل با ظرفیت 100 نفر، اقامتگاه بوم گردی روستای کوشک با ظرفیت 25 نفر، اقامتگاه موقت ایوانکی با ظرفیت حدود 10 نفر، و سرای ورزشکاران با ظرفیت حداقل 100 نفر در نوروز میزبان مسافران در شهرستان گرمسار هستند.
به گزارش ایرنا، گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود و در 110 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.