نوید دانایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز طبیعت به واسطه فرهنگ سازی و رعایت نکات ایمنی تصادف منجر به فوت در استان سمنان رخ نداد.
وی ابراز داشت: روز سیزدهم فروردین 98 حدود 114 ماموریت در مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ثبت شد که از این تعداد 68 مورد مربوط به ماموریت شهری و 46 مورد جاده ای بود.
وی ادامه داد: یک هزار و 133 نفر در روز طبیعت به مراکز درمانی و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی، شفا، سینا و کلینیک تخصصی مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و 133 نفر به صورت سرپایی درمان و 69 نفر بستری شدند.
دانایی اظهار داشت: به منظور رعایت بهداشت و عرضه مواد غذایی سالم در روز طبیعت، ماموران و کارشناسان بهداشت از 75 مرکز تهیه و توزیع غذایی در استان سمنان بازدید و نظارت کردند و در برخی موارد نمونه برداری انجام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: هلال احمر استان در روز طبیعت به 417 فرد آسیب دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کرد.
به گزارش ایرنا، در تعطیلات نوروز 98 حدود 15 مرکز خدمات جامع سلامت از ساعت هشت تا 12 فعال بودند که از این تعداد چهار مرکز شبانه روزی و هفت مرکز پزشک مستقر دارد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.