رضا چمن شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه شایعات مطرح شده درباره انتقال بیماری تب برفکی به انسان در روستاهای شاهرود صحت ندارد، اظهار داشت: این بیماری مربوط به دام ها بوده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند تاکنون، یادآور شد: در این مدت بیش از هفت هزار و 600 تماس با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود برقرار و حدود 900 مورد آمبولانس فرستاده شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود از کاهش 12 درصدی تصادف های اعلام شده به اورژانس شاهرود در نوروز امسال به نسبت مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در 14 روز گذشته، مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود به 322 مورد سانحه درون شهری و برون شهری خدمت رسانی کرده است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیش از50 درصد وسعت استان سمنان را در محدوده 2 شهرستان شاهرود و میامی زیر پوشش خود دارد .
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از سال 52 با عنوان آموزشگاه بهیاری کار خود را آغاز کرد، در سال 61 به دانشکده مامایی و پرستاری و در سال 71 به دانشکده علوم پزشکی ارتقاء یافته است. مجموعه کنونی از اسفند 86 با عنوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود در حال فعالیت است.
این دانشگاه هم اکنون دارای یکهزار و 700 دانشجو در 9 رشته کارشناسی، 6 رشته کارشناسی ارشد و پنج رشته دکترای تخصصی است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.