علیرضا خراسانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: حامد فتحعلیان به عنوان تنها نماینده دامغان در رشته دو و میدانی مسابقات جهانی المپیک ویژه، در 2 رشته پرش طول و دوی 100 متر سرعت موفق به کسب عنوان نخست رقابت ها شد.
رئیس هیات جانبازان و معلولان دامغان اضافه کرد: این مسابقات، ویژه ورزشکاران کم توان ذهنی است که با حضور 199 کشور در شهر ابوظبی امارات از 17 اسفند 97 آغاز شد و تا 2 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
خراسانی افزود: این ورزشکار در رقابت های امروز در رشته چهار در 100 متر امدادی نیز با هم تیمی های خود از مازندران، گیلان و تهران به رقابت پرداخت ولی موفق به کسب مدال نشد.
خراسانی اظهار داشت: محمد علی طوسی و حامد فتحعلیان از شهرستان دامغان در رشته دو و میدانی مسابقات آسیایی سال گذشته، موفق به کسب یک مدال طلا، یک برنز و یک مقام چهارمی شدند.
رئیس هیات جانبازان و معلولان دامغان تصریح کرد: این شهرستان دارای استعدادهای ویژه در بخش های مختلف ورزشی است که وجود امکانات و حمایت های مالی تنها خواسته ورزشکاران است، بدون شک حمایت از ورزشکاران، می تواند موجب درخشش نام شهرستان در سطح کشور، آسیا و حتی مسابقات جهانی شود.
به گزارش ایرنا، حامد فتحعلیان از جوانان مرکز توان یابان دامغان و دارای 22 سال سن است که سال گذشته در رشته دو و میدانی مسابقات آسیایی موفق به کسب یک مدال برنز و یک مقام چهارمی شد.
در هیات جانبازان و معلولان دامغان 120 ورزشکار سازمان یافته کارت دار در قالب تیم در رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، والیبال نشسته، گلبال، بدنسازی و فوتبال فعالیت می کنند.
سه هزار و 700 ورزشکار سازمان یافته در 38 هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.