ابوالفضل باقریان عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اتاقک بازرسی و اصناف دامغان در مرکز شهر به منظور نظارت بیشتر بر بازار عید ایجاد شده است.
رئیس اتاق اصناف دامغان گفت: از تاریخ 15 اسفند 97 الی 18 فروردین 98 پنج گشت بازرسی اصناف به صورت دوره ای کار نظارت بر واحدهای صنفی را بر عهده دارند.
باقریان با اشاره به اینکه کشیک نوروزی بازرسان اصناف در این ایام به ویژه در تعطیلات نوروز نیز آماده نظارت بر بازار هستند، خاطر نشان کرد: بازرسان اصناف به صورت میانگین در هر هفته 80 الی 90 بازرسی از واحدهای صنفی انجام می دهند که این آمار در تعطسلات نوروزی افزایش می یابد.
باقریان اضافه کرد: نمایشگاه بهاره دامغان با عرضه پوشاک، آجیل، صنایع دستی و سوغات از 17 الی 25 اسفندماه در سالن مدیریت بحران شهرداری دامغان برگزار شد.
رئیس اتاق اصناف دامغان تصریح کرد: امسال 17 دوره آموزشی در خصوص کالاهای قاچاق، مکاسب اخلاق اسلامی و قانون نظام صنفی برای بازاریان و اصناف این شهرستان برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، در شهرستان دامغان چهار هزار و 625 واحد صنفی دارای پروانه کسب وجود دارد و حدود 250 واحد فاقد جواز کسب هستند.9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.