علی اصغر مجد شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه، در محور دیباج به گلوگاه و چشمه علی به کیاسر مستقر و در حال تلاش برای نجات خودروهای گرفتار هستند.
وی اظهار داشت: طبق گزارش های دریافتی، در حال حاضر حدود 40 خودرو در برف و بوران گرفتار هستند که عملیات آزادسازی این خودروها بدون وقفه در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: نیروهای سپاه، بسیج، بخشداری و فرمانداری دامغان نیز در محل حضور دارند.
مجد اضافه کرد: با توجه به بسته بودن محورهای شمالی دامغان، مردم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان نیز از اعلام وضعیت فوق العاده بر اثر بارش برف و بوران در محورهای شمالی دامغان خبر داد.
ابوالفضل نظری در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف و بوران شدید از ساعت های اولیه روز دوشنبه، کلیه محورهای شمال شهرستان دامغان را مسدود کرد.
وی با اشاره به این که حجم برف در این محورها در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است اظهار داشت: راهداران تاکنون به بیش از 60 ماشین در راه مانده امداد رسانی کردند.
وی افزود: هم اکنون پلیس راه در سه راهی چشمه علی، از تردد خودروها به سمت محورهای شمالی جلوگیری می کند.
نظری ادامه داد: تعداد 13 خودروی اداره راه و ترابری دامغان شامل لودر، کامیون و برف روب ها در محورهای مربوط مستقر و عملیات راهداری با مشقت فراوان در حال انجام است.
سرپرست راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: تعدادی از خودروهای راهداری دامغان نیز به دلیل حجم بوران، گرفتار شدند که برای نجات این خودروها، بولدوزر اعزام شده است.
به گزارش ایرنا، چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ ، لباس گرم و تغذیه کافی به همراه داشته و با سوخت کامل خودرو از این مناطق عبور کنند.
شهرستان دامغان از 2 محور گلوگاه و فولادمحله، استان سمنان را به استان مازندران متصل می کند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.