به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود : یکی راه های جلب رضایت امام رضا (ع) ، خدمت وایجاد تسهیلات برای زائران آن حضرت است ، همه ظرفیت های شهرستان را باید درخدمت آنان قرار دهیم .
صفایی پور بااشاره به مشکلات معیشتی واقتصادی کشور گفت: اصناف برای کسب روزی قناعت پیشه کرده ، و دستگاه های نظارتی هم دراین ایام که میزبان هزاران زائر و مسافر هستیم برای جلوگیری از گران فروشی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد : غنی سازی برنامه های شاد نوروزی با محتوا و ارزش های معنوی اسلامی- ایرانی، معرفی جایگاه فرهنگ این شهرستان نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و معرف سیمای شهرستان باشد.
امام جمعه میامی بااشاره به نوروز عیدملی و باستانی ایرانیان گفت: باید تجمل گرایی ،چشم وهم چشمی ها درجامعه کمرنگ شود.
وی اتحاد و وحدت را رمز پیروزی کشورهای مسلمان دانست و تصریح کرد: سفر رئیس جمهور ایران به کشور عراق وهمچنین سفر بشاراسد رئیس جمهور سوریه به ایران موجب عصبانی شدن استکبارجهانی شده است .
امام جمعه میامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) افزود : ساده زیستی ، اجرای عدالت، توجه به محرومان و نیازمندان، مبارزه باظلم و ستم ، ازویژگی های آن امام همام می باشد که نیازاست مردم سرلوحه خودقراردهند .
برپایی میزخدمت ،ایستگاه صلواتی و تقدیم هدیه به جانبازان ازجمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران میامی به مناسبت روزشهدا در نمازجمعه این هفته بود.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.