به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در همین مدت 572 تخلف صنفی در استان گزارش شد که از این تعداد 496 مورد به تشکیل پرونده منجر شد.
وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق و بسیار مطلوبی در برگزاری نمایشگاه های بهاره در شهرستان های استان انجام شد و تاکنون استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار چشمگیر و مطلوب بوده است.
اسودی با بیان اینکه مردم بین گرانی و گرانفروشی باید فرق بگذارند، گفت: در بحث گرانی و افزایش قیمت ها کنترل خاصی نمی توان انجام داد اما دولت به شدت با گرانفروشی و افزایش غیرمتعارف قیمت ها برخورد می کند.
وی اضافه کرد: نظارت بر روند عرضه کالا در بازار سمنان تشدید می شود و در 45 روز گذشته هفت هزار و 723 مورد انواع گشت و اجرای طرح های میدانی برای جلوگیری از گرانفروشی در فروشگاه و اصناف سمنان انجام شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نظارت بر نحوه عرضه کالا در نمایشگاه های بهاره در شهرستان های استان در دستور کار است و با برنامه ریزی اصولی تلاش می شود تا کالاها با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد.
به گزارش ایرنا، این نشست که با حضور حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان برگزار شد، چند تن از مدیران دستگاه های اجرایی گزارشی درباره آمادگی خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان ارایه کردند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.