ایرج رئیسیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آستانه نوروز 98 نکته های لازم به تمامی دستگاه های اجرایی سمنان برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران نوروزی گوشزد شده است.
وی خاطر نشان کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان در نوروز 98 در آماده باش کامل به سر می برند و در زمان بحران برای اجرای نکات فنی و امداد و نجات تلاش خواهند کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی خدمات رسان در این ایام در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فعایت مستمر دارند و تمامی برنامه ریزی ها برای اجرای طرح های مختلف امدادی در دستور کار است.
رئیسیان تصریح کرد: پایگاه های امداد و نجات هلال احمر، راهداری، شهرداری ها، اورژانس و بیمارستان های سمنان برای فراهم سازی بستر مناسب برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و زائران حرم امام رضا(ع) تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: هشدارهای لازم برای کاهش دمای هوا، بارش برف و بوران و جاری شدن سیلاب احتمالی با همکاری اداره کل هواشناسی استان از طریق رسانه ها به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات نوروزی به مسافران در استان فراهم است و با بسترسازی های مناسب گردشگران، تعطیلات نوروزی خوبی را در استان پشت سر می گذارند.
به گزارش ایرنا، استان 702 هزار نفری سمنان 9.7 میلیون هکتار وسعت دارد و سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی این استان عبور می کنند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.