سرهنگ سیدرضا علوی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، افزود: 2 سارق 35 و 39 ساله پس از دستگیری در دامغان به 35 فقره سرقت خود از اماکن خصوصی این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اضافه کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان دامغان و پس از بررسی ویژه پلیس، این سارقان دستگیر شدند.
علوی ادامه داد: این سارقان در پی حضور نیروهای اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و یگان امداد در صحنه وقوع جرم، انجام تحقیقات میدانی و کشف سرنخ های لازم، شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و پلیس در زمینه جرایم بدون هیچ ملاحظه ای با متهمان برخورد خواهند کرد، گفت: متهمان این پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: شهروندان با توجه به نزدیکی ایام نوروز و در صورت مسافرت، اقدامات لازم به منظور امنیت منازل خود را به کار گیرند تا از وقوع سرقت جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا، در سال گذشته، 206 نفر بر اثر سرقت در شهرستان دامغان دستگیر شدند، از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 70 درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان دامغان کشف و اموال به مالباختگان پس داده شده است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.