سرهنگ بیژن جنتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت مشابه از انباری های مجتمع های مسکونی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.
وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از اعضای این باند سرقت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان داشت: متهم در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 65 فقره سرقت از انباری ها با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد که با راهنمایی نامبرده و اقدامات اطلاعاتی ، همدستان وی نیز در 2 عملیات جداگانه دستگیرشدند .
وی در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: سارقان در ساعات اولیه روز پس از ورود به مجتمع های مسکونی اقدام به تخریب قفل در انباری ها کرده و اشیاء با ارزش آن ها رابه سرقت می بردند .
جنتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و مظنون در اطراف منزل ، موضوع را به نزدیک ترین واحد انتظامی اطلاع داده و هرگونه تردد مشکوک را طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.

***افزایش 97 درصدی کشفیات در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از افزایش 97 درصدی انواع کشفیات در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.
جنتی افزود: با تقویت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس اجرای طرح های مختلف و تلاش شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس،میزان کشفیات مربوط به انواع جرائم در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن سال گذشته فزایش یافت .
وی افزود: در این بازه زمانی همچنین شاهد افزایش 25 درصدی دستگیری متهمان در مقایسه با سال قبل بوده ایم.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.