به گزارش ایرنا، محمود باهنر روز پنجشنبه در آیین جشن رافت و رحمت به مناسبت آزادی زندانیان عفو شده در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان افزود: حمایت و هدایت زندانیان بعد از آزادی هم با همکاری دستگاه های اجرایی ادامه یابد و با برنامه ریزی اصولی می توان چالش های موجود را برطرف کرد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح عفو گسترده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان از توجه رهبر معظم انقلاب به زندانیان است.
باهنر تصریح کرد: هدف از اجرای طرح عفو گسترده، توجه همه جانبه به زندانیان بود، تلاش شود تا این افراد بار دیگر گرفتار مشکلات ناشی از بزهکاری اجتماعی نشوند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی سمنان ادامه داد: بسیاری از زندانیان در استان با مهیا بودن شرایط در رشته های مختلف تحصیلی دانش آموخته شدند که این امر نشان از توجه بیش از پیش مسئولان به اقشار مختلف مردم است.
باهنر اضافه کرد: خانواده های زندانیان با اجرای طرح عفو گسترده قدردان محبت های رهبر معظم انقلاب هستند و این افراد با پشیمانی از رفتارهای گذشته در مسیر صحیح گام بردارند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی سمنان گفت: در اجرای طرح عفو گسترده استان از نظر آزادی تعداد زندانیان در رتبه اول کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، دراین آیین علیرضا آشناگر استاندار، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و تعدادی از زندانیان عفو شده حضور داشتند.
همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه هزار زندانی و موافقت رهبر معظم انقلاب 60 هزار نفر در کشور مشمول بخشنامه عفو گسترده قرار گرفتند که یکهزار و 324 نفر در استان سمنان بودند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.