به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار و بازارچه های محلی و حمایت غذایی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: اجاره بهای هر غرفه در نمایشگاه بهاره سمنان ویژه نوروز 6 میلیون ریال تعیین شد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در مساحت یک هزار و 400 متر مربع و 116 غرفه از ساعت 15 تا 22 برپا می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: هماهنگی دستگاه های خدمات رسان مانند آتش نشانی و شهرداری برای ارایه خدمات مطلوب در این ایام به شهروندان از اکنون برنامه ریزی شده است.
اسودی اضافه کرد: پنج غرفه برای عرضه خشکبار و پنج غرفه برای عرضه انواع شکلات و شیرینی در نمایشگاه بهاره سمنان ویژه ایام نوروز تدارک دیده شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه های زنجیره ای استان در عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز نقش اساسی دارند بخشی از فروشگاه ها در این نمایشگاه بهاره غرفه خواهند داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه بزرگ استانی اندیشیده شده است و دستگاه های خدمات رسان با همکاری بنگاه های اقتصادی نیازهای اقشار جامعه را برآورده خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست در رابطه با چگونگی تامین کالاهای اساسی در ایام نوروزی و برنامه ریزی برای روند توزیع میوه شب عید در سمنان بحث و تبادل نظر شد.
نمایشگاه بهاره ویژه نوروز 97 در چهار شهرستان استان سمنان برگزار شده بود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.