مهدی نصیبی عصر جمعه در حاشیه اختتامیه سیزدهمین دوره رقابت های قوی ترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در سالن یک هزار نفری ولایت شهرستان مهدیشهر استان سمنان، افزود: اعتبارات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام متناسب با افزایش تورم در سال های اخیر، بیشتر نشده است.
وی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبارات سعی شده تا ورزشکاران رشته های بدنسازی و پرورش اندام بهتر از گذشته فعالیت داشته باشند.
نصیبی، به لزوم ترویج ورزش در جامعه تاکید و تصریح کرد: مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای پخش تلویزیونی رقابت های قوی ترین مردان با صدا و سیما رایزنی کرده که امید است نتیجه بخش باشد.
وی با بیان اینکه قوی ترین مردان ایران امسال رقابت های جهانی در پیش ندارند، خاطرنشان کرد: صحبت هایی برای حضور ورزشکاران در رقابت های بین المللی در سال 98 در حال انجام است.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این دوره رقابت ها از سطح کیفی خوبی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اهتمام مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای حمایت بیشتر از ورزشکاران این رشته ورزشی، اظهارداشت: توجه و حمایت های این فدراسیون به رشته های ورزشی مانند مچ اندازی و پرورش اندام به منظور ارتقای جایگاه و کیفیت آن ها در یک سطح است.
نصیبی ادامه داد: اهمیت دادن به رشته های بدنسازی و پرورش اندام برای حفظ سلامت جامعه ضروری است چرا که این ورزش ها قدرتی هستند.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سیاست ها بر مبنای حل و فصل مشکلات ورزشکاران و فعالان رشته های بدنسازی و پرورش اندام است، یادآور شد: با توجه به اینکه این رشته ورزشی مورد علاقه بسیاری از جوانان است، نیاز به توجه و تمرکز بیش از پیش مسوولان ورزش دارد.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در وزن و رده سنی آزاد و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور 120 ورزشکار از سراسر کشور در سالن یک هزار نفری ولایت مهدیشهر روز چهارشنبه آغاز شد و با معرفی نفرات برتر عصر جمعه بیست و ششم بهمن 97 پایان یافت.
رامین فرج نژاد از استان البرز در این رقابت ها، کاپ و کمربند قهرمانی را از آن خود کرد.
فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قوی ترین مردان ایران و حمیدرضا مهینی عضو کمیته فنی قوی ترین مردان ایران در اختتامیه این رقابت ها حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.