بهروز زارع وامرزانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: بهسازی اتاقک های برق و کلرزنی، اصلاح شبکه توزیع روستاهای مجتمع، نصب و تجهیز منصوبات آب آشامیدنی، احداث مخزن فلزی هوایی 100 متر مکعبی، حصارکشی و محوطه سازی سایت مجتمع و نصب شیرآلات مکانیکال به همراه حوضچه های بتنی مربوطه از اقدام های انجام شده در این مجتمع است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه 2 هزار و 700 متر اجرای شبکه توزیع در سطح منطقه، اصلاح و بازسازی شده است، اظهار داشت: این مجتمع، هفت روستای عوض آباد، حاجی آباد رضوه، قدرت آباد، رضی آباد، شیرآشیان، علی آباد مطلب خان و بخش آباد را تحت پوشش قرار می دهد.
زارع وامرزانی گفت: 175 مورد استانداردسازی انشعاب و هزار متر اصلاح خط انتقال در این مجتمع انجام شد، کار ساخت این مجتمع از سال 95 آغاز شد و امور زیربنایی، طرح توسعه و ایجاد یک مخزن دیگر، در آینده اجرایی می شود.
وی ادامه داد: پنج مجتمع خاتم، سلطانیه، کوثر یک و 2، الغدیر و اسپیرو به ترتیب با پوشش 11 هزار، یک هزار و 500، یک هزار و 100، 2 هزار و 750 نفر جمعیت روستایی را زیر پوشش آب آشامیدنی قرار می دهد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان تصریح کرد: مجتمع آبرسانی کوثر یک و2، به میزان ٢١ لیتر برثانیه تخصیص آب دارد.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 11 طرح آب و فاضلاب روستایی دامغان با اعتبار 22 میلیارد و 591 میلیون ریال افتتاح و عملیات ساخت یک طرح با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز شد.
بیش از 80 درصد جمعیت روستایی دامغان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.