بهروز زارع وامرزانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 11 طرح آبفار دامغان با اعتبار 22 میلیارد و 591 میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح و عملیات ساخت یک طرح با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان اضافه کرد: 11 طرح قابل افتتاح بخش آبفار دامغان در 2 بخش بهره برداری و مهندسی و توسعه است.
وی افزود: تعویض و بهسازی لوله آبده و پمپ های شناور چاه، کلرزنی و بهینه سازی تابلو برق چاه ها از جمله طرح های بخش بهره برداری است.
زارع وامرزانی گفت: در بخش مهندسی توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع روستاهای نمکه، آهوانو، تویه دروار، سرخده و حسین آباد دولاب از طرح های مورد افتتاح در دهه فجر امسال است.
وی تصریح کرد: بهره برداری از شبکه توزیع روستاهای دامغان شامل 17 روستای تحت پوشش امور آبفار شهری از دیگر طرح های قابل افتتاح است.
زارع وامرزانی به یکی از طرح های مهم آبفار دامغان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مخزن هوایی قدرت آباد با حجم 100 متر مکعب و صرف اعتبار سه میلیارد و 750 میلیون ریال نیز در دهه فجر بهره برداری می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان یادآور شد: با توجه به افرایش جمعیت گردشگر در روستای آستانه و اقلیم آب و هوایی منطقه، عملیات ساخت مخزن بتنی 20 مترمکعبی این روستا با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، حدود 80 درصد جمعیت روستایی دامغان از نعمت آب شرب سالم برخوردار هستند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.