به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام علی احتشام در جمع راهپیمایان 22 بهمن شاهرود در میدان آزادی این شهر افزود : رابطه با آمریکا و اروپا را برای چه می خواهیم و رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است.
وی تاکید کرد: اگر به فرمایشات رهبری توجه شده بود نباید چند سال وقت ملت ما برای خواهش از آمریکا و اروپا می گذشت.
احتشام افزود: رهبری فرمودند اگر هر کشوری به خاک ایران متعرض شود سیلی سخت و جواب دندان شکنی خواهد خورد ، که در همین راستا هفت فروند پهباد و شش فروند موشک مواضع داعش را در سوریه بر هم زد به طوری که آمریکایی ها نتوانستند آن ها را رصد کنند.
وی تاکید کرد: افرادی که بر این باورند که آمریکا ابرقدرت است و ملت همیشه درصحنه ما باید برای مشتی دلار و غذا و دارو پیش اروپاییان سر خم کند هرگز این روز را نخواهند دید.
وی با اشاره به آخرین نامه امام خمینی که در جلد 21 صحیفه نور موجود است، ادامه داد : برخی خواص و نخبگان در پایان دهه 60 نتوانستند امام راحل را راضی و خشنود کنند.
وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به فرموده امام(ره) عمل می کنند و به طرفداران اسلام آمریکایی رای نخواهند داد.
وی با بیان اینکه ما باید از امام و شهدا عذر خواهی کنیم که پیام آنها را جدی نگرفته ایم ، افزود: پیام این راهپیمایی این است که در انتخابات آینده مجلس طرفداران اسلام اهل بیت و عارفان مبارزه جو به مجلس راه خواهند یافت.
در راهپیمایی 22 بهمن مردم شاهرود با حضور گسترده خود شعار های می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم ،فریاد خشم ملت باحاله سازش با آمریکا محاله ، دفاع از ولایت حمایت از اسلام است در کنار شعار های همیشگی مرگ بر آمریکا ، مرگ برانگلیس و مرگ بر اسرائیل و الله و اکبر سردادند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.