محمد کرم محمدی جمعه در حاشیه افتتاح این طرح ها، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجتمع تجاری شاهوار در شهر بسطام را یکی از این طرح ها برشمرد و تصریح کرد: این مجتمع دارای 110 واحد تجاری بوده و برای ساخت آن 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بهسازی و آسفالت شهرک رضوی بسطام را نیز از دیگر طرح های شهرداری این شهر عنوان کرد و افزود: در این راستا پنج هزار متر مربع آسفالت انجام و سه میلیارد ریال هزینه شده است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در روستای میان آباد 2 هزار متر مربع جدول کشی و آسفالت میدان ورودی آن با هزینه 700 میلیون ریال انجام شده، ابراز داشت: در روستای علی آباد هم یک هزار و 750 متر مربع آسفالت معابر به ارزش 750 میلیون ریال انجام شده است.
محمدی به 2 طرح دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بخش بسطام هم اشاره کرد و گفت: خانه های بهداشت روستاهای علی آباد و قهج هریک با مساحت 96 متر مربع و با هزینه حدود 28 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه مسوولان در حاشیه نماز جمعه در شهر کلاته خیج به گفت و گوی مستقیم با مردم و بررسی مشکلات آن ها پرداختند، یادآور شد: ساختمان آتش نشانی این شهر نیز با اعتبار یک میلیارد و 550 میلیون ریال افتتاح شد.
فرماندار شاهرود برق رسانی به یک باغ گیلاس در روستای نگارمن را از دیگر طرح های بخش بسطام عنوان کردو گفت: بهسازی معابر روستای ابر هم در قالب خیابان سازی و با اعتبار 700 میلون ریال انجام شده است.
محمدی همچنین به افتتاح یک اقامتگاه بومگردی در بسطام با اعتبار 25 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: این اقامتگاه ظرفیت پذیرش 90 مسافر را داشته و برای سه تن شغل ایجاد کرده است.
وی یادآور شد: افتتاح 2 واحد پرورش گاو شیری در شهر کلاته خیج و روستای ابر نیز از دیگر طرح های اقتصادی بخش بسطام بود.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 130 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش 850 میلیارد ریال در شاهرود در حال بهره برداری است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.