فرماندار مه ولات به خبرنگار ایرنا گفت: نمازخانه دبیرستان حضرت زهرا (س) با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال و سامانه حفاظت هوشمند از تاسیسات آب آشامیدنی شهر فیض آباد و شادمهر با هزینه سه میلیارد و 200میلیون ریال به بهره برداری رسید.
مسعود رنجبر افزود: شبکه روشنایی معابر شهر فیض آباد با هزینه سه میلیارد و 250 میلیون ریال و باشگاه ورزشی کاراته با هزینه 200 میلیون ریال از محل تسهیلات طرح اشتغالزایی کمیته امداد در مه ولات مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهار داشت: همچنین از مسیر 2 کیلومتری دو بانده شده بهشت حسین (ع) تا میدان هنرستان با هزینه 6 میلیارد ریال، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت بولوار پاسداران با هزینه پنج میلیارد و 500 میلیون ریال، طرح جدا سازی آب آشامیدنی شهری از آب فضای سبز با هزینه 430 میلیون ریال و بوستان شهروند با هزینه 600 میلیون ریال بهره برداری شد.
وی گفت: علاوه بر آن عملیات اجرایی 2 واحد کارگاهی در ناحیه صنعتی به مساحت بیش از 450 مترمربع با اعتبار هشت میلیارد ریال به منظور تشویق سرمایه گذار، کاهش هزینه های انبارداری و حمل و نقل، افزایش راندمان بازاریابی و دسترسی به بازار در مه ولات آغاز شد.
در دهه فجر امسال 63 طرح عمرانی با هزینه 155 میلیارد ریال در مه ولات افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.