به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه فجر در سالن همایش های شهید فهمیده آرادان، افزود: بحران کشور محیط زیست، آب و صندوق های بازنشستگی نیست، تمام این مشکلات در نحوه بودجه ریزی هزینه های جاری کشور است.
وی خاطرنشان کرد: یک راه برای توسعه ایران داریم و فقط به منافع ملی فکر‌ کنیم، بعضی از وزیران و مسئولان به همه چیز جز به منافع ملی فکر می کنند.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمانی می توانیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم که از خودمان بگذریم و با برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم
کاتب، با بیان اینکه مردم از مسئولان خدمت می خواهند، خاطرنشان کرد: در بودجه ریزی ها ظلم های اساسی به مردم‌ می شود و همه ما در این مشکلات سهیم هستیم.
وی افزود: ایجاد شفافیت در بین مردم نهادینه شود و مردم احساس نکنند که مسئولان از آنها فاصله دارند.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند که حقوق و مزایای مدیران کشور چقدر است و اجرای این طرح با دولت الکترونیک میسر است.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک دستگاه اجرایی حاضر به صرفه جویی نیست و تمام دستگاه های اجرایی فقط به خودشان فکر می کنند.

** جای انتقاد از برجام برای مشکلات راهکار بدهیم
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقاد از برجام را تمام کنیم، باید برای رفع مشکلات کشور راهکار بدهیم و هر کسی که برنامه ای ندارد در کشور نباید مسئولیتی داشته باشد.
کاتب گفت: دقت کنیم که به نظام آسیب نرسانیم و اگر می خواهیم نقدی کنیم نقدمان منصفانه باشد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همدیگر را تحمل می کنیم که این نظام برای موفقیت نیازمند همدلی است.

** سمنان می تواند استان نمونه دولت الکترونیک باشد
وی تصریح کرد: سمنان‌ می تواند استان نمونه اجرای دولت الکترونیک باشد و بعضی از کارها را نباید متکی به کشور باشیم.
کاتب ادامه داد: بزرگترین هزینه جاری در استان سمنان ساختمان سازی است و نباید آن قدر ساختمان اداری بسازیم.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع مشکلات کشور از خودمان شروع کنیم و اجازه ندهیم یک ساخت و ساز در حوزه اداری در استان انجام شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین علیرضا آشناگر استاندار، حشمت الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان و چند تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180‌میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و همچنین آغاز عملیات ساخت 100 طرح جدید عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و 680 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.