به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از برگزاری آخرین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در سمنان سال های زیادی می گذرد، بیان کرد: وجود برخی مشکلات مانع از برگزاری این نمایشگاه در استان سمنان در سال های گذشته شده است.
وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه از مطالبه های اساسی اهالی رسانه و مطبوعات استان سمنان است و همین امر موضوع را در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان قرار داد.
وی با اشاره به اهمیت کیفیت و کمیت برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: اوایل سال 98 فراخوان شرکت در این نمایشگاه از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای علاقه مندان منتشر می شود.
فضیلت تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات محل تلاقی مردم و رسانه ها و رسانه ها و مسئولان است تا مسئولان بتوانند از ظرفیت این نمایشگاه برای بیان اقدام های انجام شده بهره بگیرند.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه خبری استان سمنان، بیان کرد: وجود مشکلات معیشتی، نبود امنیت و ثبات شغلی و بیمه خبرنگاران و اهالی رسانه غیر قابل انکار است و ضرورت رفع این مشکلات، عزم جدی مسئولان و همکاری و همدلی فعلان این عرصه را می طلبد.
در حال حاضر حدود 50 نمایندگی خبرگزاری، مطبوعات و نشریات کشوری و محلی در استان سمنان فعال هستند.
ضرورت برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در استان سمنان از مطالبه های خبرنگاران ایرنا سمنان در بازدید اخیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این خبرگزاری بود.
7342م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.