به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان روز شنبه در آیین افتتاح این طرح، اعتبار هزینه شده را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای گاز رسانی به این 2 روستا بیش از 21 کیلومتر شبکه داخلی اجرا و 2 باب ایستگاه تقلیل فشار گاز ایجاد شده است.
شریفی نژاد از افزایش ضریب نفوذ گاز در روستاهای میامی به 98 درصد خبر داد و افزود: با بهره برداری از این طرح 250 خانوار ساکن روستاهای عباس آباد و چشمه سفید و واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی با اشاره به اینکه همه شهرهای استان سمنان از خدمات این شرکت برخوردار هستند، تصریح کرد: بنا بر افق چشم انداز شرکت گاز سمنان، سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان تا سال 99 به 70 درصد افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه در کل کشور به طور میانگین 76 درصد جمعیت روستایی از نعمت خدادادی گاز بهره مند هستند، یادآور شد: پراکندگی جمعیت و سکونت 7 نفری در هر کیلومتر مربع از سمنان شاخصی است که به تنهایی گویای هزینه بالا و سختی های فراوان ایجاد و توسعه زیرساخت در این استان است.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر، 9 طرح گازرسانی روستایی و مجموعه های تولیدی استان سمنان با اعتبار 154 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی می شود.
بهره برداری از طرح گازرسانی به 6 روستای شاهرود و میامی از جمله برنامه های شرکت گازاستان سمنان است.
گازرسانی به همه شهرها و بیش از 240 روستای استان سمنان از جمله دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است.
میامی شرقی ترین شهرستان استان سمنان است که با مرکز آن 250 کیلومتر فاصله دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.