به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: امام راحل مسئولان دستگاه های اجرایی را برای رفع مشکلات و محرومیت در جامعه خدمتگزار و نوکر مردم می دانستند.
وی بیان کرد: تفکر امام خمینی(ره) پایه های حکومت طاغوت را سست کرد و مسئولان باید با الگوبرداری از این ارزش ها، خادم مردم باشند.
وی خاطرنشان کرد: مردم در حکومت دینی حاکم و دولتمردان خادم آحاد جامعه هستند و امروز برگزاری میزخدمت در مسجد امام(ره) نشان از تحقق منویات امام راحل در سمنان است.
شاهچراغی اضافه کرد: شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) برای انسان های سطحی نگر قابل درک نیست و این شخصیت فرهیخته، مردم سالاری دینی را در کشور به معنی واقعی ایجاد کرد.
امام جمعه سمنان افزود: امام راحل حکومت دینی و ولایت فقیه را در کشور رو به کار آورد و تمامی مردم قبل از انقلاب برده و نوکر محمدرضا شاه بودند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جمهوری اسلامی تنها حکومت در جهان است که وابسته به هیچ جریانی نیست و از هیچ کشوری خط نمی گیرد.
شاهچراغی تصریح کرد: ایران مستقل است و مانند خورشید در جهان می درخشد و در کشور ایران به معنی واقعی آزادی وجود دارد.
وی گفت: قبل از انقلاب کسی جرات نداشت به حکومت پهلوی نقد داشته باشد و امروز می بینیم مردم آزادانه به مسئولان نقد می کنند.
به گزارش ایرنا، پیش از برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان به مناسبت آغاز دهه فجر، آیین ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم با میزخدمت با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در مسجد امام(ره) برگزار شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.