به گزارش ایرنا، سرهنگ سید موسی حسینی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان، با اشاره به افزایش روزافزون کاربران فضای مجازی در جامعه، اظهارداشت: با توجه رونق کسب و کار در این فضا و تبلیغات پرزرق و برق، انتشار برخی تصاویر و عکس های نامتعارف، برخلاف شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات، طرح های مختلفی از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شده است.
وی بیان کرد: طرح های مشترک نظارتی و بازدید توسط کارشناسان این اداره در چند ماه اخیر در زمینه پیشگیری از تخلفات فضای مجازی در اصناف اجرا و پیگیری شد.
حسینی ادامه داد: 450 مورد بازدید در این خصوص از واحدهای صنفی انجام شد که 36 واحد دارای تخلفاتی در حوزه تبلیغات نامتعارف مجازی شناسایی شدند.
وی به پلمب 15 واحد به دلیل بی توجهی به اخطاریه های پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: تذکرهای لازم برای 21 واحد دیگر نیز در این زمینه صادر شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه عملکرد صنوف حتی در فضای مجازی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی رصد می‌ شود، یادآور شد: برای برقراری نظم و انضباط اجتماعی همچنین ارتقاء احساس امنیت، با هرگونه هنجارشکنی و قانون گریزی به خصوص در فضای مجازی برخورد می شود.
به گزارش ایرنا، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، شهروندان می توانند موارد را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.