به گزارش ایرنا، مهدی یحیایی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: 40 هزار و 148 بازرسی مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و عرضه محصولات در این مدت انجام شد که 2 هزار و 97 پرونده تخلف به همراه داشت.
وی بیان کرد: رصد وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف از اهداف بازرسی ها است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخنامه، فقدان ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق از جمله تخلف های واحدهای صنفی متخلف بود که برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی تصریح کرد: یکهزار و 978 شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در 9 ماه سال 97 اعلام شد که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و بررسی شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موارد را با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، بیش از 50 هزار واحد صنفی در استان سمنان فعالیت می کنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.