به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی به خبرنگاران گفت: مجرم 35 ساله در تحقیقات به 52 فقره انواع سرقت به ارزش ریالی بالغ بر 300 میلیون ریال در شهرستان دامغان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: این فرد در پیگیری های مداوم و شبانه روزی پلیس در اقدامی غافلگیرانه پس از هماهنگی های لازم قضایی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
قاسمی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی دامغان با اجرای طرح های کنترلی و پیشگیرانه خود در بامداد یکی از روزهای سرد زمستان، فردی را در حال جابه جایی و سرقت سیم و کابل در یکی از محله های خلوت شهر مشاهده و دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم سابقه دار، بدون توجه به دستور قانونی پلیس و استفاده از تاریکی و موقعیت خاص جغرافیایی محل، متواری شد گفت: ماموران انتظامی با بهره گیری از آثار به جای مانده صحنه جرم و فنون خاص، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.
قاسمی خاطرنشان کرد: مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله سیم و کابل، ابزار ساختمانی و لوازم صنعتی از منزل سارق کشف شد.
وی انگیزه اصلی سارق را از ارتکاب این اعمال مجرمانه، تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اعلام کرد و گفت: برای ریشه کنی این معضل، عزم ملی و مشارکت عموم مردم، لازم و ضروری است.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: سرقت و دستبرد به اموال عمومی و خصوصی از جمله عوامل تهدید کننده امنیت و احساس آن در جامعه به حساب می آید که پلیس بنا به رسالت و ماموریت ذاتی خود نگاه ویژه ای به این موضوع دارد.
به گزارش ایرنا، در سال 96 تعداد 206 نفر بر اثر سرقت در شهرستان دامغان دستگیر شدند، دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.